sunnuntai 4. syyskuuta 2011

karjaa 4.syyskuuta

Heräsin tänää 5.30 ja lähdin tallille 6.00.
Matkalla tallille Erkki tuli jo valmentajamme äidin kyydissä. Lähdimme vähän yli seitsemän kohti Grann tallia. Matka kesti noin 2 tuntia, mutta se meni yllättävän nopeasti kavereiden kanssa jutellessa ja toistemme hiuksia laittaessa ja tehdessä muutakin mukavaa...
Päästyämme tallille kattelimme vähän aikaa paikkoja ja korjailimme kampauksia.
Lähdimme verryttelemään tallin kentälle. Verytelimme hyvin ja menimme hevoselle. Ensimmäisenä vuorossa oli pari-ja yksinvikeltäjät, joten teimme kürit vielä veryttelyssä. Kahvat oli uudet tai siis takkulan kahvat, joten kaikki tuntui vähän oudolta, mutta toisen kerrran kür meni hyvin ja oli varma fiilis!
Kun asetuimme jonoon ja olimme valmiita juoksemaan kentälle sydän tykytti tuhatta ja sataa.!
Alku kumarruksen jälkeen oli minun vuoro johdattaa muut kentän vireen. Mä vähän kämmäsin sen ku lähin vahingossa oikealla jalalla vaikka pitikin lähteä vasemmalla jalalla.. Noh ei sen niin väliä kun ei kumminkaan mitään suurenpaa käyny :D
Minun ja Sallan vuoro oli Jessican kürin jälkeen. Siinä vaiheessa kun astut ringin keskelle ja odotat tuomarin kilistystä, että saat luvan aloittaa on aivan hirveä tunne. Kelaat vaa päässäs sitä küriä ja yrität pitää ittes kasassa. :D
No küri alkoi heti vähän heikosti, sillä alun käsilläseisonta ei ollut kovin tukeva, joten siinä tapahtui pieni horjahdus. Muut liikkeet meni ihan oksti.. Kun küri loppui en ollut oikein tyytyväinen siihen, koska meillä on mennyt se paljon paremminkin. Mutta se oli ensimmäinen kerta kun tehtiin paria niin ei voi olettaa , että heti on aivan huipulla! Muitten tyttöjen kürit meni tosi hyvin :)

PARI JA YV KUVIA (Salla ja Minä, Veera ja Tiia, Jekki)
minä alamies salla ylämies

tuplaprinssi ja hieno käsiliike!

minä alamies salla ylämies

minä number 4 ja salla number 5 (:
Tiia ylämies ja Veera alamies

Tiian hieno seisomavaaka!

Tiia ylämies, Veera alamies
jekin niskaseisonta

jekki

Parivikellyksen jälkeen oli taukoa ja sen jälkeen perusliikkeet ja joukkuevikellys. Perusliikkeet meni minun osaltani ihan hyvin (pisteet laitan myöhemmin kunhan saan ne). Joukkue meni ihan tajuttoman hyvin! Kukaan ei kämmännyt vaan kaikki sujui niiinkuin pitikin! Joukkueen jälkeen oli aivan mahtava fiilis!!! :))))

Menimme palkintojen jakoon neljän aikoihin. Olimme C-tason parivikellyksessä Sallan kanssa viimeisiä eli 11, mutta ei se haitannut ollenkaan :) Meidän joukkue tuli toiseksi! Hävisimme vain parilla pisteellä Grann talli  vikeltäjille :) Koko päivästä jäi oikein hyvät fiilikset:)!!! Kiitos kaikille mukana olleille! <3
JOUKKUEKÜR KUVIA
Jekki ja Salla alamiehiä, Veera ylämies

Jekki ja Salla alamiehiä, Veera ylämies

apinakiikku. Minä kaulalla, Jekki seisoo ja Salla kiikkuu :D

olikos tässä nyt sit veera vai hanna, mutta Eve ainakin :D!


Videon lisään, jos saan :))
Kaikki kuvat © Liia Ahola

1 kommentti: