sunnuntai 4. joulukuuta 2011

läläläläläää

Torstai ja perjantai meni töissä hyvin tehdessä ihan perusjuttuja. Kassallakin olin hetken aikaa. Ei siitä sen enempää.
Eilen ja tänään oli tarkoitus mennä tallille, mutta olen sen verran vielä nuhainen, että en viitsi mennä sinne paleltumaan, joten olen kotona vain oleskellut. Tarkoitus olisi olla vielä huominen päivä kotona, koska on vapaata! Suunniteltiin, että leivomme äitin kanssa mun synttäri juhliin valmiiksi kaiken näköistä. Täytän siis 8.12 16 v , mutta synttärikarkelot vietetään lauantaina. Tiistaina sitten aattelin, että menisin tallille ratsastamaan kun on niin paljon taukoa ollu. Illalla sitten kattellaan linnanjuhlia!
Keskiviikko on kuulemma tosi kiireinen töissä, koska on markkinaviikko meneillään. Ei mulla taaskaan paljon mitään kirjoteltavaa ollu. Mutta vielä sen verran, että varasin tunnin Uusmattilaa ens viikon perjantaille klo 19.00. Se on puomi/este tunti. Siitä sitten perjantaina lisää.
Tässä vielä yksi video jonka väsilin tylsänä iltana:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti