tiistai 27. joulukuuta 2011

shoppailua

Nyt ku mulla on tylsää ni teen pikkupostauksen mun tän päivän ostoksista. Ostoksia tehtiin kauppakeskus Karismassa.

Löysin kunnon talvisaappaat Mekasta. Olen pitkän aikaa etsinyt talvisaappaita, jotka olisi mulle sopivat. Mun suurin ongelma on se, että pohkeeni on niin kapea, joten mun on aikas vaikea löytää sopivia saappaita. Mutta nyt kun sopivat ja ihan hyvän näköiset saappaat löysin kohtuu hintaan niin pakkohan ne oli ostaa!
Ei kovin hyviä kuvia, mutta kuitenkin jotain:

Ostin myös farkut jotka näkyvät vasemman puolisessa kuvassa. Muita ostoksia oli mm. 3kpl pantoja ja huulikiilto. Päätin myös käydä kampaajalla leikkauttamassa hiuksiani. Mun hiukset olivat tosi huonossa kunnossa, koska viime leikkauksesta oli varmaan jo puol vuotta! Hiuksia kerrostettiin ja otettiin hapsut pois. Minun mielestä hiuksista tuli ihan kivat! (:
helvetin hieno mukkaus mut siinä nyt vähän hiuksia! :D

Paljoo sitte ei muuta tullukkaa osteltua. Äiti osti meijän xboxii uuden Lipsin jota tänää tuli sit lauleskeltua.
Huomenna yhentoista aikoihin olen menossa Adan mukaan maneesille kun se käy ratsastamassa Zarrin ja Lexin esteillä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti