sunnuntai 22. tammikuuta 2012

....

Mulla on ollu nyt taas vähän postaustaukoa, mutta eipä oo kirjotettavaakaa ollu. Torstaina ja eilen mun piti mennä tallille, mut torstain en saanu kyytii ja eilen oli niin huono olo. Mut tänää menin sitte Ellen (serkku) ja Hannan kanssa Luonnonhelmaa tunnille. Menin suokkiruuna Onnilla. Se oli edellisellä tunnilla, joten mun ei tarvinnu laittaa sitä valmiiks. Auttelin siinä kumminkiin Elleä ja Hannaa.
Onni oli ex-ravuri ja aika reipas. Ja kuten suokit yleensä niin aika jäykkä. Tunnin aiheena oli laukkatyöskentely, joka mulle on ainaki ihan hyvä ku Inculla jä Käpsyllä laukka on ollu mitä on. Onnilla oli tosi kiva laukka ex-ravuri suokiks. Pehmee ja pyöri hyvin. Vauhtia oli tosin alkuun suht. paljon, mutta helposti kumminkiin sain konrtolliin. Aloitettiin rennoilla laukoilla, jossa oli tarkotus saada laukkaa nousemaan enempi ylöspäin. Tuli muutamia hyviä pätkiä.
Seuraavaksi tultiin yksitellen laukassa loivakiemura ura, jossa oli tarkoitus vähän väistättää ulkopohkeella sisällepäin. Ekalla kerralla vaihtui laukka, mutta toisella kerralla tultiin jo paremmin. Onnille ei tehtävä ollut kovin helppo.. Loppu tunnista meille laitettiin vielä pieni este jota tulimme muutaman kerran. Onnilla ei kuulemma paljon edes oltu hypätty, mutta hyppäsi kumminkiin tosi hyvin! Kerran tiputus muuten hyvin. Onni innostui kun käännettii esteelle oli kyllä pidättelemistä, ettei hyppy lähtisi kaukaa! Tosi hauska hyppyheppa ainakin!
Seuraavasta kerrasta en vielä tiedä, mutta lähiaikoina varmaankin :)

Huomenna mulla on näytön arviointi. Toivotaan, että kolmosia tulis!
Sitten tiistai iltana olen menossa Adan mukaan Pantsun valmennukseen Takkulaan. Myös Keskiviikko päivällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti