tiistai 3. tammikuuta 2012

kuulumisia!

Lauantai iltana menin mun serkulle viettämään uutta vuotta ja kivaa olikin! Pommitettiin muutamia raketteja ja kuivailin niitä, jonka pohjalta väsäsin sitten tälläisen videon:
Sunnuntaina serkkuni sai mut houkuteltua Messilään laskettelemaan. Oon lasketellu kaks kertaa, mut en tosiaankaan oo mikään huippu laskettelia. En oikee ees välitä siitä, koska se on mun mielestä pelottavaa. Mut nyt siel oli kivaa. Tosin vähän tylsää ku ne lumitykit oli päällä ni siel sit sato lunta kokoajan ja tuli nopsaa kylmä. Porukkaaki oli aikas paljon kun oli toista päivää auki ja vasta kaksi mäkeä mistä voi laskea. Tänä talven vois mennä uudestaaki laskettelemaan!

Maanantaina oli sit eka työpäivä loman jälkeen. En muista oonko kertonu, että lähin edellisestä harjottelu paikasta, mutta vaihdoin nyt joka tapauksessa meijän äiti firmaan joka toimii täällä meillä kotona. Joten työmatka on ainakin lyhyt. Me käytiin kaupassa ja tein näyttösuunnitelmaa, jossa meni varmaan yli 4tuntia! Ja 4 ja puol sivua sain kirjotettua. Mut mun mielestä siitä tuli ihan hyvä. En sit tiedä mitä meidän opettaja on mieltä..
Tänään sitten olikin paljon leivottavaa, koska ihana pikkuveljeni Eemi täytti tänään 1v! Maailman suloisin lapsi <3 Leivoin kakkua, pullaa, sämpylää, piirakkaa yms. Neljän aikaa sitten tuli mummo ja pappa ja kummitädin porukat käymään. Oli tosi rankka päivä kun koko päivän olen seisonut. Mutta huomenna varmaankin vähän rennompi päivä.. toivottavasti!
Huomenna on myös vikellystreenit pukilla. Tunnin aattelin huomenna varata Uusmattilaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti