sunnuntai 30. lokakuuta 2011

ei oikeen mitään kirjotettavaa

Torstaina piti olla tunti, mutta minun piti mennä inventaarioon Mascottiin, josta tulleilla rahoilla olisi tarkoitus ostaa joukkueellemme uudet kahvat.
Inventaarion jälkeen kävin Jessican kanssa kaupungissa. En ostanut mitään, mutta söimme Arnoldsissä bagelit ja munkit. Mun oli tarkoitus mennä illalla vielä Jessicalle yöksi, mutta en sitten päässytkään...


Perjantaina mun siskopuoli, Emilia tuli meille. Tehtiin tortilloja ja katsottiin vettä elefanteille elokuva. Se oli ainakin mun mielestä hyvä leffa :) 

Lauantaina käytiin Emilian kanssa kaupungissa. Emppu osti kengät ja mä en mitään. Loppu päivä vaa hengailtii ja sen semmosta. Ei oikeestaa tehty mitää kovin järkevää :D

Sunnuntai: Oon istunu vaa konel koko päivän ku ei oo ollu mitään tekemistä. Tallille voisin viel mennä jos jaksaisin ja siitä sitten kirjoittaisin.. Jennille on muuten tullu uus heppa niksi. Se on semmonen liinakko suomenhevostamma tosi nätti mitä kuvista sitä näin! Aika lihakseton vaa ku ei oo liikkunu pitkiin aikoihi.. Ite en viel siit hepast paljoo mitää tiiä, mut kirjottelen heti sit ku tiiän enemmän.

Oon vähä suunnitellu jos alkaisin käymään tunneilla Uusmattilassa samalla ku kävisin Jennillä.. Oon ite kumminkii enemmän ratsuihmisiä ja tavotteet korkeemmalla.. Tuntuu vähä et oon menny tasollani alaspäin ku oon yksinää käyny ratsastelemassa Jennillä.. No kattoo ny mitä teen.

2 kommenttia: